Tekst łatwy do czytania (ETR)
Informacje o Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie
Szpital zlokalizowany jest przy ulicy Tytusa Chałubińskiego 7. Główne wejście i brama wjazdowa znajdują się od ulicy Tytusa Chałubińskiego.
Szpitalem zarządza Dyrektor. Dyrektora wspierają zastępcy: Zastępca ds. Techniczno-Administracyjnych i Zastępca ds. Lecznictwa oraz Naczelna Pielęgniarka.
Jakie są cele działania Szpitala?
Celem działania Szpitala jest udzielanie świadczeń zdrowotnych, a w szczególności:
- badania i porady,
- leczenie,
- rehabilitacja lecznicza,
- działalność diagnostyczna i analityczna,
- pielęgnowanie chorych,
- orzekanie o stanie zdrowia,
- prowadzenie działalności profilaktycznej i oświatowo-zdrowotnej,
- działalność w zakresie obrony cywilnej,
- pomocy doraźnej.
Szpital zlokalizowany jest w 17 budynkach. Budynki Szpitala są dostępne dla osób niepełnosprawnych. Do budynków są podjazdy dla osób niepełnosprawnych. W budynkach są windy i toalety dla osób niepełnosprawnych.
Klatki schodowe są dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez oznakowanie krawędzi stopni i zróżnicowane kolorystyczne biegów schodowych i spoczników.
Na terenie Szpitala są stanowiska parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Żeby załatwić sprawy w Szpitalu, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
Napisać pismo i wysłać je na adres:
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie
ul. Tytusa Chałubińskiego 7
75-581 Koszalin
Napisać email i wysłać na adres: szpital@swk.med.pl,
Przesłać dokumenty na adres skrzynki ePUAP: swkoszalin
Przesłać dokumenty na adres e-Doręczenia: AE:PL-36553-18232-UWGAC-14
Zadzwonić pod numer telefonu: centrala 94 34 88 400 lub Sekretariat Dyrektora 94 34 88 151.
Przynieść pismo do Kancelarii. Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Kancelaria znajduje się na parterze budynku administracji – budynek G.
Numery telefonów do komórek organizacyjnych Szpitala dostępne są na stronie internetowej: Dane teleadresowe - Szpital Wojewódzki Koszalin
Wszystkie informacje o Szpitalu można znaleźć na stronie internetowej www.swk.med.pl