Dział Jakości i Marketingu
- Strona główna
- /
- O szpitalu
- /
- Administracja
- /
- Dział Jakości i Marketingu
Kierownik
Aneta Artkowska-Leszcz
- Centrala: 94 34 88 400
- Kierownik: 94 34 88 414
- Dział: 94 34 88 380
- Dział: 94 34 88 985
- e-mail: aneta.artkowska@swk.med.pl
Do zadań działu należą:
- inicjowanie, koordynowanie, kontrolowanie i wspieranie przedsięwzięć związanych z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych,
- przygotowanie Szpitala do spełniania norm jakościowych i otrzymania certyfikatów potwierdzających jakość wykonywanych świadczeń (akredytacja, ISO, itp.),
- prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz z zakresu public relations,
- odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunku Szpitala oraz kulturę organizacyjną,
- odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w konkursach i przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie i podpisywanie umów itp.),
- nadzór nad umowami na realizację badań klinicznych, koordynowanie procedury opiniowania umów przez poszczególne komórki organizacyjne, koordynowanie poszczególnych etapów realizacji umów,
- realizacja programów zdrowotnych, ministerialnych i unijnych,
- organizowanie, koordynowanie i udział w pracy zespołów wchodzących w skład Komitetu Jakości,
- prowadzenie rejestrów przymusu bezpośredniego, zdarzeń niepożądanych, niezgodności, ryzyk, zgonów i przedkładanie sprawozdań do Dyrektora,
- przestrzeganie zasad Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą ISO 9001 oraz podejmowanie działań na rzecz poprawy jakości usług,
- opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju Szpitala, połączone z odpowiedzialnością za wybrane aspekty zarządzania zmianą.